Smrt postavy

22. prosince 2015 v 14:05
Každá postava může zemřít, ale i to má pár pravidel:

1) Hrajete-li s jiným hráčem, nesmí vaší postavu zabít ani nenávratně zmrzačit, pokud se na takovém postupu nedohodnete. Jiná věc jsou jizvy. S těmi holt musíte počítat, když lezete do vojenského tábora.

2) Dostane-li se vaše postava do křížku se systémovou postavou, tak zemřít může. Admini totiž ví, jak si při hře počínat, a jak počítat s vašimi schopnostmi.

3) Ve většině případů postava napřed upadne do bezvědomi a až časem umírá. Věřte, že na naší ošetřovně umí zachránit i zdánlivě beznadějné případy, ale ne vždycky se to povede.

4) Jiné je to na misích - když vaše postava udělá chybu nebo se vrhne na silnějšího nepřítele, může zemřít (Je jedno, jestli někam spadne, vypije jed nebo jí probodnou či jí useknou hlavu - prostě zemře). V takovém případě máte dvě možnosti: buď jí necháte mrtvou a už si s ní nikdy nezahrajete nebo požádáte o její vykoupení ze smrti. To znamená, že vaše postava může po uzdravení hrát dál, ale za to se platí a v tomto případě to není nijak levé - platí se body z vašich zkušeností, popřípadě schopnostmi nebo věcmi z inventáče. Cenu vykoupení ze smrti určují admini. Pochopitelně, čím je postava lepší a zkušenější, tím je její vykoupení dražší. Nebojte se ale s adminy smlouvat. Nesmíte pouze obchodovat s body a věcmi jiné postavy než té, která zemřela.
Nikdo Vám nebrání nechat postavu mrtvou třeba měsíc, a když se pak rozhodnete, že vám přece jen chybí a chcete s ní hrát, tak požádat o vykoupení. Do té doby prostě leží na ošetřovně a lékaři se jí snaží přivést zpět k životu. Nicméně jednou za čtvrt roku se dělá očista Barbosy (vždy 1.3., 1.6., 1.9. a 1.12.). Vyhazují se mrtvé postavy a postavy hráčů, kteří více než 2 měsíce nehráli. Vždy týden (bude to dopředu vyhlášeno), budete mít šanci se přihlásit se svými postavami. Postavám, které ve hře zůstávají se taky v těchto datech zvyšuje Míra mutace.

Stala se nám tu taková zvláštní věc a my jsme se z ní poučili. Přišli jsme ale o 4 hráče a to nás mrzí i štve zároveň, ale byli bychom rádi, kdybyste se z toho poučili společně s námi, abychom tak předešli dalšímu případnému nedorozumění.

Pokud se rozhodnete hrát za asistence vypravěče, pak počítejte s tím, že se může stát cokoliv! My nejsme zlí a nemáme za cíl vás zničit nebo zmrzačit či zabít vaše postavy, ale musíte počítat s tím, že budete-li mít postavu v noci u moře a neozbrojenou, že se jí určitě něco stane. Možná i zemře - jasně, pak můžete využít zmrtvých vstání postavy, to je v pořádku, ale nemůžete si myslet, že máte postavy dokonalé a nesmrtelné a že se jim nemůže nic stát. Stejně tak, jde-li nějaká cizí postava s vámi, tak se vystavuje stejnému nebezpečí.

Pokud se domlouváte s vypravěčem/adminem na smrti postavy, nedovolíme vám určit okolnosti smrti postavy. Prostě se dohodneme, že zemře, ale po našem. Nemůžete nám nadiktovat hrdinskou smrt nebo něco podobného. Ale nebráníme se tomu, abyste požádali o to, aby se třeba tělo postavy nenašlo nebo že si přejete být rozčtvrceni, my se domluvě nebráníme a není problém se na něčem dohodnout, ale nemůžete si postavit příběh. Rozhodně není ze strany hráče férové jednání, když se rozhodne konat adminům něco naschvál. Jako třeba, když mu právě nedovolíme zvolit si okolnosti vlastní smrti, a on hned za každou cenu začne vyvolávat herní konflikty. Jakože zorganizuje noční výpravu do lesa, kde bude bez důvodně bodat do oka spícího medvěda, aby se před něj pak mohl hrdinsky vrhnout a poskytnout tak ostatním čas na útěk. To je sice hloupé, ale vůči nám je to docela podpásovka a věřte, že vám rozhodně nedovolíme, abyste nám diktovali, jak máme vést - z dlouhodobého hlediska - vymyšlený příběh celého světa.

Příběh je krása RPG. To my víme! Ale nefunguje to tak, že vy si vymyslíte příběh a ten se vám za každou cenu podaří naplnit. Je to jako ve skutečném životě. Hrajete s jinými hráči, s adminy a je prostě jasné, že vždycky najdou nějakou možnost, jak vám vyklouznout a reagovat jinak, než jste chtěli. A umění je, i přes tohle všechno dál sledovat svůj cíl.

Takže ještě jednou - hra s vypravěčem není zaměřená proti vám, ale prostě se může stát cokoliv vaší postavě i postavám okolo! Kdybychom chtěli být zlí, tak by na vás útočili zmutovaní ptáci i v bezpečí v pevnosti, ale to neděláme, takže, kdo chce radši než dobrodružství spřádat nějaké vztahové linky, tak zůstávejte v bezpečí v pevnosti a vše bude ok.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama